آمار بازدیدکنندگان سایت

01118063
امروز
دیروز
هفته جاری
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
3990
6229
35391
80528
125574
1118063

آی‌پی شما: 54.91.16.95
امروز: ساعت

پارادایم تبدیل اتاق های اتوبوس از رده خارج به کاروان مسافرتی !

مدیریت بحران ما نیز در چارچوب اقتصاد مقاومتی نیست و بحران زاست !

 

 

پارادایم تبدیل اتاق های اتوبوس از رده خارج به کاروان مسافرتی !

مدیریت بحران ما نیز در چارچوب اقتصاد مقاومتی نیست و بحران زاست !

همه شهرداری کشور به زلزله زدگان کمک کردند و کمک می کنند و کمک خواهند کرد و همه شهرداری ها در مورد نگهداری اتوبوس های اسقاطی با مشکل مواجه بودند و هستند و همه شهرداری و مدیریت شهری کشور به لحاظ ایجاد آلودگی با اتوبوس های از رده خارج مشکل دارند و در پی حل این مشکل هستند و همه مردم ما در استان کرمانشاه تا آماده سازی یک سرپناه و مسکن دائم، در مشقت بسیار سنگین در زیر چادرها به سر می برند، می توانند در هر اتوبوس از رده خارج بهینه سازی شده اسکان داده شوند.

در طول این چند روز زلزله مرتب با این مسئله که چرا از اتاق اتوبوس های از رده خارج و بحران زا در محیط زیست شهری، بحران زلزله را با استفاده از این اطاق هاییکه می تواند به سهولت با کمترین هزینه به کاروان لوکس مسافرتی تبدیل شود، خبری نخواندیم و مدیریت ندیدیم ؟

این یک مسئله جدی بود !  اکنون باید یک پارادایم قابل بحث برای حال و آینده باشد، تا اتقاقات پیش بینی نشده قهری و طبیعی مانند سیل و زلزله آینده به صورت بهینه سازی شده مدیریت شود.

قیمت پایه هر اتوبوس از رده خارج فرسوده و اسقاطی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برآورد می شود، بنابراین اگر برای هر اتوبوس در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه شود، به سهولت می توان از این اتاق های فرسوده برای تبدیل به یک کاروان مسافرتی اقدام نمود.

بی تردید در چارچوب اقتصاد مقاومتی چند مسئله حل خواهد شد.

- نگهداری اتوبوس های از رده خارج در جهت تبدیل به کاروان مسافرتی هدفمند می شود

- ارزش افزوده سرمایه حداکثر ۳۰ میلیون تومانی، حداقل به میزان ۱۵۰ میلیون تومان ارتقا می یابد

- این ظرفیت درونی مدیریت شهری برای حل مسئله و مشکلات شهروندان است و تولید داخلی است

- بحران محیط زیست شهری را به صورت بهینه مدیریت می کند و اتوبوس جایگزین دارای استاندارد لازم است.

- بحران هزینه نگهداری را به فرصت امداد و نجات و رفع بحران و ذخیره احتیاطی تبدیل می کند.

- به صنعت خودرو سازی کشور فرصت تولید اتوبوس و رفع نیاز می دهد.

مضحک است اگر خط آهنی در یک منطقه زلزله زده مانند بم داشته باشیم و مردم زلزله زده را در چادر ساماندهی کنیم و به سرعت در پی احداث یک مسیر فرعی و انتقال واگن های از رده خارج شده نباشیم، این بخشی از فرایندهای مشهود از بحران مدیریت است که نتوانیم در زمان بحران آن را مدیریت کنیم !

پر بحث ترين عناوين

كاربران آنلاين

ما 78 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم